Телефон за поръчки 0892 226 206. Уважаеми партньори, следете новините на онлайн конференции всеки понеделник, на сайта и във Facebook!
X

Съжаляваме, но за да се регистрирате в този сайт, Вие трябва първо да се регистрирате в официалния сайт на компанията www.tiande.ru

Желаете ли да продължите?

youtube
БИЗНЕС
Как да продавате продуктите?
08.04.2013
Как да продавате продуктите?

Без да имате нужните умения да продавате ще е трудно да достигнете голям успех в нашия бизнес. Но дори да имат такова умение, много често хората се противопоставят и отказват да правят онлайн бизнес. "Аз не искам да продавам! Продажби - това не е за мен"- твърдят те и по този начин в много случаи не си дават сметка какво е - продажби. Нека да обясним.

Какво означава да продаваме?

Да продаваме означава да насърчаваме някого за нещо. Нужно ли е в живота да умеем да насърчаваме? Да насърчаваме знанията си, уменията си, бизнеса си, продуктите си и дори себе си? Според нас това е от съществено значение. Възможно ли е днес, без това да станем успешни? Не забравяйте - колко талантливи хора са загинали в бедност и неизвестност, защото техният продукт или изобретение няма от кого да се прокара на пазара и няма кой да ги насърчава. Друга причина може да е, че те не са знаели как да го сторят или не са искали да изпаднат в неудобство. По този начин възможността да се насърчава и да се продава се е превърнала в необходимо умение за постигането на успех в днешния свят. И можете сами да изберете - да владеете или да не владеете това изкуство, изкуството да "Продавате".

Какво ви е нужно, за да можете успешно да продавате?

1. Първо - ЖЕЛАНИЕТО ДА СТАНЕТЕ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ.

Желание, желание и отново желание. Необходимо е да имате голямо желание да се научите да продавате успешно. А желанието идва, когато разберем защо това би ни било нужно? Това е първият въпрос, който трябва да си отговорите - "Защо трябва да се науча да продавам?

- Искам да общувам с хора и знам, че продажбата е най-доброто училище за комуникация.

- Когато лесно продавам – ми се появяват редица клиенти, появяват се и пари, и като резултат в мен се увеличават вярата и способностите ми да продавам успешно. Нямам никакво съмнение, че мога да запиша някой човек в моята група в нашия бизнес.

- И накрая, с всяка сделка се увеличава моя професионализъм, моя опит. Всяка сделка – това е училище, възможност да се науча.

2. И сега стигаме до втория най-важен фактор. Това е ОБУЧЕНИЕТО. За да ​​продавате успешно – трябва да се научите. Учете се от вашия спонсор, учете се от собствената си практика, учете се от добри книги. И незаменим спътник за вас трябва да бъде книгата на Том Хопкинс "Ефективни продажби". В нея можете да намерите много полезна информация за това как да влезнете в контакт с потенциални клиенти, как да ги заинтересувате от продуктите си, как да преодолеете възраженията им, и накрая, как да продавате ефективно, така че да спечелите повече пари от продажбите на продуктите си.

3. Третият фактор – ПОЗНАВАНЕ ЗА ПРОДУКТИТЕ. Това е нещото, което ще ви направи да изглеждате компетентни в очите на клиентите си. Без това няма да можете да се чувствате уверени в себе си. Трябва да научите какво е анотация, за да можете да се запознаете с предимствата на нашите продукти, а също за да могат и другите да се запознаят с резултатите от използването им (желателно е да вземете телефонните им номера, за да можете да попитате за резултатите от използването на продуктите).

4. Важно е също така да бъдете в състояние да предавате информацията. Четвъртият фактор на успеха - това е СПОСОБНОСТТА ДА ГОВОРИТЕ. За това трябва да тренирате, за да може вашата реч свободно да тече и да бъде все по леко на устата Ви при всеки опит да се направи всичко, което според Вас е нужно, за да успеете. Можете да тренирате с помощта на огледало – разказвайте си колко продукта искате да продадете или закупите, можете да използвате диктофон и да се записвате, а можете да помолите и приятел или роднина да ви слушат. По принцип, всички методи работят, но основното нещо е, че трябва да казвате на глас това, което сте научили.

5. Много можете да си помогнете в насърчаването на хората към продуктите ви, ако създадете КНИГА С РЕЗУЛТАТИ. Това е петият фактор за успешни продажби. Резултатите не само ще впечатлят клиентите, но също така ще им помогнат да конкретизират своя избор. Говорете за резултатите и показвайте отзивите – това е нещо много важно, тъй като това е един от най-надеждните и добри начини да се отговори на въпросите и възраженията на клиентите. Например:

- Аз не вярвам, че това работи! Вашият отговор:

- Да, и аз не вярвах, но виж какво се случи с Иван Петрович от 35 апартамент... Има и още много други случаи...

И говорете, говорете, докато човека пред вас не се убеди, че продуктите наистина са много добри.

6. На кого ще продавате – съставете СПИСЪК С ПОТЕНЦИАЛНИ КЛИЕНТИ. Това е шестият фактор. Ако съставите списък с клиенти ще можете по-лесно да планирате кога и къде да отидете. Списъкът може да включва не само приятелите ви, но също така и препоръчани хора или групи, на които ще "се стремите да продавате". Преди да се срещнете с тях, опитайте мислено, във въображението си, да си представите срещата ви. Тоест, представете си как ще отидете на срещата, как ще започнете разговор, как хората ще реагират и т.н. Това е необходимо, за да бъдете готови да реагирате на различните ситуации. Това най-добре може да стане с екипа ви.

7. И сега най-важният фактор за успех, условие, без което никога няма да бъдете професионалисти - това е ПРАКТИКАТА! Практиката - това е най-важното нещо! Всичко казано до тук няма смисъл, ако няма действие. Ежедневно и постоянно! Ако ви е страх, не забравяйте тази голяма мъдрост: "Правете това, от което най-много ви е страх и по този начин ще преодолеете страховете си".

В какво се състои продажбата? Сега нека да поговорим за ПЛАНА НА ВАШИТЕ ДЕЙСТВИЯ, които винаги трябва да бъдат в главата и мислите ви. Точно в това се състои продажбата. В тази връзка, ето пет основни етапа:

I. Първият етап - Контакт.

От начина, по който успявате да направите контакт, зависи 80% от успеха на продажбата. Научете се да слушате клиента, за да му предложите това, от което той има нужда. Много е важно да се използва хумор, който винаги помага да се разнообрази ситуацията и да се чувстваме по-близки един със друг. Използвайте техниката на сближаването. Например, кажете:

- Живеем в един и същи град, дишаме един и същи въздух, пием една и съща вода, ние всички знаем колко важно е да защитаваме тялото си и да се грижим за него.

Или кажете:

- И вие и аз се грижим за семействата си, купуваме им подаръци за празниците, и, разбира се, искаме да бъдем сигурни в качеството на закупените подаръци. Вашата задача в първия етап е - да се сближите с клиента. Не губете контакт по време на цялата среща и в никакъв случай не противоречете на клиента, и не влизайте в конфликти! Каквито и да са възраженията, никога не казвайте "Не". Използвайте техниката на съгласието. На всяко възражение, отговаряйте, като например:

- Да! Аз съм абсолютно съгласен с теб. Това е, което и аз си мислех в началото, но, след като разбрах, видях, че ...

II. Втори етап на продажбата - Разговор за продукта.

Покажете блестящите си познания за нашите продукти, ползите и резултатите от използването им.

III. Третият етап - Работа по възраженията.

Научете се да приемете възраженията. В края на краищата, те не са нищо повече от скрити въпроси. "Това е скъпо" - казва клиента, и крие в себе си този въпрос: "А колко е икономично?" или "Защо аз трябва да използвам вашата козметика?" и т.н. Винаги предполагайте - кой въпрос се крие зад възражението.

Трябва просто да отговаряте на въпросите, а не да се борите с възраженията, с пяна на устата, което ще докаже вашата правота и професионализъм. Така например на следното възражение:

- Нямам нужда от козметика, аз съм толкова красива, вие можете да отговорите:

- Именно това е целта, да се запази красотата ви, и това е идеален начин с нашия пилинг-гел, който работи така и така...

Запомняйте възраженията и подготвяйте отговорите си предварително.

IV. Четвърти етап – Завършване на сделката.

Това е нещото, което представлява най-голямата трудност за повечето хора. Много е важно да се запази инициативата в ръцете ви и да задавате правилните въпроси. Дайте на клиентите избор без да има нужда от такъв. Например:

- Виждам, че харесвате продуктите много, но кое по-точно представлява най-голям интерес за вас, маските или продуктите за здраве и удоволствие?

След отговора на клиента правете комплименти, като:

- Харесва ми вашия избор. И продължавайте:

- Аз ви съветвам това и онова ... - и така нататък, в същия дух.

V. И накрая, петият етап - Проследяване на удовлетворението на Клиента.

Това е една от най-важните задачи, които не могат и не трябва да бъдат забравяни. Трябва да знаете за резултатите от употребата на продуктите, да се интересуват, какво още може да се хареса на Клиента, да обменяте  информация за нови продукти и да споделяте за резултатите с другите хора. Не забравяйте, че чрез редовна комуникация с клиентите си, можете лесно да се сдобиете с нови клиенти, защото ако клиентите са доволни, те със сигурност ще споделят за продуктите пред своите близки и приятели.

И най-важното нещо!!! Дори да притежавате най-изтънчения продукт с най-добрата технология, това не ще ви помогне, нито ще ви накара да бъдете естествени или да се чувствате комфортно в света на продажбите, ако самите вие не харесвате собствените си продукти, тъй като само любовта към тях ще ви отвори всички врати, ще превърне продажбата в истинска наслада и ще ви подари удоволствие!

Коментари
Само регистрираните потребители могат да пишат коментари.
back to top