Телефон за поръчки 0892 226 206. Уважаеми партньори, следете новините на онлайн конференции всеки понеделник, на сайта и във Facebook!
X

Съжаляваме, но за да се регистрирате в този сайт, Вие трябва първо да се регистрирате в официалния сайт на компанията www.tiande.ru

Желаете ли да продължите?

youtube
БИЗНЕС
Как да проведем първата среща?
08.04.2013
Как да проведем първата среща?

В случай, че сте взели решение да останете в компанията, да съставите списък с познати, тогава вие вече знаете как да поканите хора на срещата. И това ще е вашата "първа среща".

1. Първата среща не трябва да продължава дълго. Идеално би било да не отнеме повече от 30-40 минути. Първо, трябва да се представите, да представите своя спонсор и да посочите колко време ще отнеме разговора ви с другото лице, за да може човека срещу вас да разбере, че вие цените неговото време и не възнамерявате да злоупотребявате с него.

2. Разговорът трябва да бъде непринуден. При всички случаи усмивката, хумора ще бъдат по-подходящи, отколкото едно сериозно лице с пронизващ поглед. Първата среща със събеседника ви трябва да мине леко. Няма нужда да го "натоварвате".

3. Обезателно трябва да представите спонсора си – тоест, да подчертаете колко важен е той за вас. Необходимо е да представите себе си и човека, който ви е вкарал в бизнеса. Вашият спонсор е допълнителен аргумент, който може да убеди другата страна да се включи в бизнеса. Дава ви подкрепа. Също така е и ваш наставник.

 

4. През следващата фаза трябва да започне събирането на информация - това е третият етап. Трябва да намерите подходящите мотиви и цели (с какво се занимава събеседника ви, има ли някакви перспективи). Например, това може да стане по следния начин:

- Ако не е тайна, разкажи ни малко за себе си.

Разговаряме с човека, така както нормално говорим, "гледаме да сме на едно мнение", използваме местоимението "ние", "Ти и аз ... ние ще направим ..." и т.н. Човек трябва да получи усещането, че сте в една общност, да се почувства по-уверен и да усети, че знаете за проблемите му. У човека отсреща, не трябва да се появява желание да спори с вас или да ви възразява.

5. Вие започвате да запалвате интереса на събеседника си, чрез представянето на вашата търговска оферта. Може да използвате един от следните варианти:

- Бихте ли искали да работите за себе си? В крайна сметка, парите могат да бъдат спечелени само чрез упражняване на бизнес (може да се спечелят пари за заплати, но без собствен бизнес няма да имате достатъчно пари за живот). Бихте ли искали да имате собствен бизнес?

- Имате ли нужда от повече пари?

- Знаете ли нещо за индустрия на мрежовия маркетинг? И т.н. Чрез провеждането на няколко срещи, вие скоро сами ще разберете кои въпроси работят най-добре за вас.

6. Информация за компанията. Ръководство на фирмата. Перспективи за развитие. Какво би спечелил човек, в случай че приеме вашата оферта.

Предоставете информация, която трябва да се предаде чрез въпроси и съответно техните отговори. Диалогът винаги е за предпочитане пред индивидуалния разказ. В диалогът можете да симулирате, че задавате въпроси, например правейки следният коментар: "Забелязвам, че се интересувате ...", а след това можете да използвате предварително подготвен от вас отговор.

Някои примери.

Вие вероятно се чудите, каква е същността на нашия бизнес? Отговор.

Това е създаването на търговски сделки чрез използването на препоръки. В края на краищата, хората искат да купуват продукти с високо качество, не е ли така? Мога да ви препоръчам нещо, само ако съм уверен в качеството му (след като при мен е имало резултат). При мен имаше резултат! И сега ви го "продавам" на вас - вие също можете да постигнете чудесни резултати като използвате същите продукти.

Друг въпрос - защо точно тези продукти?

Ние продаваме това, от което хората се нуждаят постоянно, като винаги можем да предоставим на клиентите си, възможността да купуват от нас повторно. Ако даден продукт ви харесва, ще го закупите поне още веднъж, нали? Така клиентите ще дойдат при вас повече от веднъж. Ето защо, насърчаваме продажбите на тази марка. Можете да получите възможност да изкарвате добри доходи.

Друг типичен въпрос – с какво нашите продукти са по-добри от останалите? Модерния дизайн и съвременните производствени техники гарантират високата ефективност на нашите продукти. За какво потребителите са готови да платят? За качество. За резултати! Не е ли така? Всички наши продукти са насочени към тези два критерия - качество и резултат.

Следващият предмет на съмнение – Как да работя с тези продукти?

Имаме мощна система за обучения – в това число литература, тренинги, система за признаване и поощряване. Желателно е да покажете снимки от събития.

И накрая, най-честият въпрос – Какво мога да спечеля, занимавайки се с този бизнес?

Възможност за кариера, възможност да увеличите приходите си като използвате нашата система. Възможност за собствен бизнес. Защото са ви нужни пари, за да реализирате своите цели, нали така? ...

Освен това в нашия бизнес ще получите голяма подкрепа от целия екип, в който всички си помагат, от което може да зависи до голяма степен и вашият успех. И най-важното, ние инвестираме пари за образование и инвестиционни проекти, с което ще спечелите и вие като част от нашата компания.

Ще увеличите своя опит чрез провеждането на много срещи и вие ще трябва да създадете нови отговори, свои, собствени, много силни и ярки! И така, задачата на шестия етап е - да  разкажете за компанията. Все пак ви съветваме да бъдете внимателни! Типична грешка, която се допуска на първата среща е да започнете да разказвате за компанията на дълго и широко. Вашата задача по време на първата среща не е да предоставите много информация, но по-скоро да събудите интерес и да заинтригувате събеседника си. Така че, не се опитвайте да разказвате всичко!

7. След като разкажете за компанията, в седмия етап, можете да споделите с какво точно нашата компания ви е привлекла. Можете да разкажете историята си как открихте компания Tiande. Не разказвайте много дълго и не се старайте да убедите събеседника си в нищо, а просто разкажете своя за опита си с компанията. Направете го така, че да накарате човека отсреща да ви почувства по-близки.

8. Етап на обратната връзка. Можете да задавате въпроси: - Какво ви харесва в нашата компания? Има ли нещо неясно?

На някои въпроси, ако има такива, можете да отговори и веднага, но не отнемайте много време на събеседника си – дайте му възможност да "преспи" една вечер с информацията, която сте му дали. По-добре е да поискате втора срещна друг ден или дори утре, за да можете да изготвите своя план за работа. Разберете, как ще организирате всичко, какви първи стъпки ще направите, колко време ще ви трябва, за да започнете, какво може да спечелите или той да спечели и т.н. Говорете със събеседниците си така, все едно вече сте работили заедно с него/ нея.

9. На деветия етап, вашата задача е да се приключите разговора. Това може да стане по следния начин:

- Съгласете се, че ако нашият бизнес може да ви донесе $ 500-1000 на месец и повече - това е добра причина да се възползвате и да започнете веднага.

- Утре ще ви кажа, как се изкарват пари, ще ви покажа маркетинговия план и ще отговоря на всички ваши въпроси.

- Бих искал да ви видя утре, за да обсъдим, как можем да разработим план за работа, как ще можем да работим по него и след това ще можете да видите с какво по-точно ще се занимавате.

След това можете да дадете презентационни материали на компанията, съгласявайки се, че на следващата среща, вие ще си вземете обратно материалите, които трябва да ви се представят от събеседника ви.

10. Последният, десети етап – уговорка за втора среща.

Тази втора среща трябва да се осъществи не по-късно от 48 часа.

- По същото време утре, ще бъде ли удобно да се срещнем отново?

Много е важно да се уточнят времето и мястото на следващата среща.

- Правилно ли съм разбрал(а): ще се срещнем утре в 18 часа? Утре ще бъда отново тук, специално заради вас. Беше ми приятно да си поговорим. Довиждане.

В случай, че нямате достатъчен опит, на първите 3-5 срещи поканете и вашия спонсор (човека, който Ви е поканил в компанията). Слушайте и записвайте разговорите на вашия спонсор. Едва в края на срещата вземете и вие думата и разкажете, защо решихте да се занимавате с този бизнес. След като спонсорът насрочи следващата среща, не задавайте повече никакви въпроси и не започвайте разговора на ново.

Едва след като приключи срещата, можете да задавате въпроси към спонсора, за да разберете защо срещата е била проведена точно по този начин, а не по друг, например.

Когато тепърва сте започнали да се занимавате с нашия бизнес, оставете първата среща да се проведе от вашия спонсор. Вашата задача – УЧЕТЕ СЕ, гледайте и слушайте внимателно, като се стараете да запомните всичко.

Има още едно нещо, заради което първата среща е добре да се проведе със спонсора. Това не е просто заради вашата неопитност. Дори ако вече сте били на много срещи, то ще бъде много по-полезно за вас да бъдете заедно със спонсора си, особено ако сте поканили на среща стария си приятел. Защото често становището на друго лице, непознато и успешно в бизнеса, за нас е по-важно от мнението на нашите близки.

• • • Така, вече сте постигнали чудесен резултат – поканили сте човека на втора среща. Ако хората не дойдат на втората среща е необходимо да им се обадите и да ги попитате защо срещата ви не се е състояла (това се нарича "възвръщане на отговорност") и трябва да насрочите нова среща. Още повече това е нужно, защото вече имате и друга причина – трябва да си получите обратно презентационните материали.

Друга често срещана грешка е желанието да  убеждаваме хората. Когато пристигнем на срещата, даваме много информация, разказваме още на първата среща или по телефона всичко, което знаем не само за компанията ТианДе, но по принцип за MLM индустрията. Даваме повече и повече късове от информация в опит да изразим същността:

- Искам да ти кажа още нещо!

- Все още не искаш? Но, все още ли имаш неприятното чувство че ще бъдеш разочарован, затова че бизнесът не работи  или мислиш че ще е  „грешно” да се възползваш от тази уникална възможност.

Основното нещо, на първата среща е всичко да бъде направено правилно:

• създаване на контакт

• да се представи спонсора

• На следващата среща да обещаете, че ще разкажете ВСИЧКО! И тогава човека срещу вас ще ви послуша. Ако той не иска да ви изслуша, значи че не му е дошло времето.

Оставете го на мира.

• • • Мотивирайте хората за втората среща, като трябва да направите още едно нещо - предупредете начинаещия, че в никакъв случай не би било полезно за тях да се съветват с хора, които нищо не разбират от мрежов маркетинг.

- Защото, когато имаме зъбобол, отиваме на зъболекар, а не на ВиК. Покажете на човека отсреща, че сте авторитетни и знаещи, и после ще бъде по-лесно да спечелите доверието му.

Прекарайте няколко срещи със спонсора си (трябва да има най-малко от три до пет срещи) и вие ще започнете да провеждате своите срещи и сами. И помнете, колкото по-рано започнете, толкова по-бързо ще се научите. Безкрайното обучение, наричано още среща – няма да ви донесе такива резултати, каквито би могла да ви предостави самостоятелно проведена среща.

Коментари
Само регистрираните потребители могат да пишат коментари.
back to top